Bestellen & Leveren

Wat is de status van mijn bestelling?

u krijgt na afronding van uw bestelling een orderbevestiging van ons bestelsysteem. Zodra het pakket is ingepakt en verzonden ontvangt u een aparte Verzendingsmail met track trace code

Ik heb een bestelling geplaatst , Wanneer wordt deze verzonden ?

Audioplay probeert uw bestelling binnen 24 uur te verwerken en te verzenden.

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1 - 3 werkdagen te leveren.

Bestellingen op donderdag t/m zondag, worden op maandag of dinsdag geleverd.

Echter zijn deze termijnen uitsluitend te expliciet als indicatieve, Afhankelijk van de bezorgdienst

Leveren jullie ook bestellingen naar België ?

Ja, Wij leveren leveren ook bestellingen naar België, Echter bedraagt de levertijd tussen 2 - 5 werkdagen.

Mijn bestelling wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Wat nu?

Als u van ons een track & trace-Code hebt ontvangen, dan is uw bestelling overgedragen aan de bezorgdienst.

wanneer uw pakket wordt bezorgd. Ziet u de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van uw pakket. We vragen u in dat geval om uw geduld.

Op de website staat voor 16:00 besteld is vandaag verstuurd. Ik heb echter niets ontvangen. Hoe kan dit?

'voor 16:00 besteld , vandaag verzonden ' geldt uitsluitend voor producten, die uit voorraad leverbaar zijn.

Soms kan het zo zijn dat de product niet meer voorradig is in onze magazijn in Nederland maar in Duitsland in onze tweede Vesting

We vragen u in dat geval om uw geduld.

Er is een verkeerd product geleverd, Wat nu ?

Wij maken soms ook een foutje, onze excuses daarvoor!

Meld uw retour aan via het Contact formulier en volg de verdere stappen.

Wij streven ernaar, het juiste product dezelfde dag nog naar je te verzenden, mits deze op voorraad is.

Annuleren & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren ?

u kunt uw bestelling kosteloos annuleren! u moet uw bestelling 12 uur na het aanmaken annuleren om de annulering toe te passen. Als het artikel nog niet is verzonden. Het enige wat u hoeft te doen is met ons contact op te nemen via (Contact Formulier) een e-mail te sturen met de reden en als onderwerpregel "ANNULEREN

Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?

Dat Komt heel zelden voor dat de product defect is geleverd word, Onze Producten worden Namelijk getest op alle functies voor het Verzending

We raden onze klanten aan om Autoradio specialist in te schakelen voor het inbouwen van onze autoradio's , Dit om bedrading en montage fouten te voorkomen

Bent u er zeker van, dat het artikel defect is, meld uw artikel in dat geval aan als retour.

Ik heb een retour aangemeld, maar er wordt gevraagd om foto's te uploaden. Waarom is dit nodig?

De ondernemer kan de consument verzoeken om foto's van het aangekochte artikel, ook in het geval van een retouraanvraag of wanneer artikelen niet in het voertuig passen.

Indien er een verkeerde aansluiting is geleverd, verzoeken wij u om foto's van de geleverde stekkers en de originele aansluiting te sturen. Dit helpt ons om onze producten te verbeteren en ervoor te zorgen dat de juiste producten altijd bij de klant aankomen.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

u kunt uw retour aanmelden via info@audioplay.nl / en of door de contact formulier in te vullen.

Hoe verzend ik mijn retour terug?

Indien je een artikel aan ons retourneert, zorgt u er dan voor dat het artikel goed is ingepakt. Gebruik de productverpakking niet als verzendverpakking. Plak geen extra stickers dan de retourlabel . Gebruik altijd een passende doos om jouw artikel te retourneren.

Kan ik mijn bestelde artikel(en) retour zenden?

u kunt uw bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit.

Voorwaarden ruilen en retourneren van uw aankoop bij Audioplay.nl 

Blijkt de door u bestelde autoradio niet te passen of lukt het u niet om hem te installeren of in te bouwen? Neemt u dan gerust contact met ons op, wij lopen de installatie-procedure dan op afstand samen met u door. Heeft u de verkeerde producten geleverd gekregen, of is er een andere reden waarom u niet tevreden bent, dan verzoeken wij u vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen. Wij zullen dan kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Retourneren:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@audioplay.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Omruilprocedure:

Mochten uw aankopen bij ontvangst onverhoopt niet naar wens zijn, dan heeft u bij Audioplay.nl de mogelijkheid de artikelen, binnen 14 dagen na ontvangst, om te ruilen.

Voor het ruilen en retourneren van uw aankopen zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

- De artikelen dienen voor zover mogelijk, in originele verpakking te worden geretourneerd. 
- De retourzending dient op voorhand bij ons te worden aangemeld.
- De producten worden binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd.
- De producten vertonen geen gebruikerssporen.

Volg de volgende stappen om een retour aan te vragen:

Klik hier en volg de stappen om een retour aan te vragen. Houd bij het retourneren in ieder geval rekening met onderstaande punten:

  1. Alle originele verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd.
  2. Beschermfolies mogen niet verwijderd zijn.
  3. Alle kabels, handleidingen etc. moeten aanwezig zijn zoals geleverd.
  4. Het product mag geen gebruikers sporen bevatten.
  5. Het product moet degelijk verpakt zijn in een (om)doos. Gebruik dus niet, indien van toepassing de originele product doos als verzenddoos!
  6. De zichttermijn betekent niet dat u de periode kunt gebruiken als probeertermijn. De radio’s zijn los aan te sluiten zonder ze direct in te bouwen. Artikelen die sporen van inbouwen hebben, nemen wij niet mee terug.

Retour gestuurde artikelen dienen goed verpakt te zijn net zoals u deze heeft ontvangen. Plak het retour etiket niet op de originele verpakking, dit veroorzaakt een waardevermindering aan het artikel die wij helaas in rekening moeten brengen.

Kosten bij retourneren:

De eventuele verzendkosten, die u betaald heeft bij het plaatsen van uw bestelling, worden door ons vergoed. De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling komen echter voor uw rekening.

Is er sprake van, door ons verkeerd geleverde producten, dan komen de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.

Uitzonderingen:

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Niet alle producten en bestellingen kunnen worden geretourneerd. De volgende producten en bestellingen vallen niet onder de zichttermijn van 14 dagen:

- Alle zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het 14 dagen herroepingsrecht.
- Gepersonaliseerde producten. Dit zijn producten die niet standaard worden verkocht, maar die op uw aanvraag zijn samengesteld en/of besteld bij één van onze leveranciers.
- Producten die niet volgens de montagevoorschriften zijn geïnstalleerd.

U kunt het product beoordelen om te bepalen of u het wilt behouden. U mag bijvoorbeeld een product op stroom aansluiten, zonder aanpassingen aan de bekabeling te maken. Autoradio's kunt u in dat geval echter niet volledig vastzetten als u het product niet wenst te behouden. De schroeven zullen namelijk gebruikerssporen op de schroefgaten veroorzaken. 

Binnen 14 werkdagen maken wij het aankoopbedrag over indien het product aan de retourvoorwaarden voldoet.

Wat is het retouradres?

Wij maken gebruik van diverse opslag- en retourlocaties. Na dat je een retourmelding hebt gedaan, ontvang je alle benodigde informatie voor het retourneren van jouw artikel(en).

Overige gestelde vragen

Heeft Audioplay.nl een veilige betaalomgeving?

Zodra u begint met afrekenen kom u terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. u herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slot in uw browser.

Ik wil een bestelde multimedia systeem zelf installeren, is het verstandig om de installatie zelf uit te voeren?

Het is altijd aan te raden om de installatie van een autoradio uit te laten voeren door een professionele installateur als u niet zeker bent van uw eigen vaardigheden. Dit kan ervoor zorgen dat de installatie correct en veilig wordt uitgevoerd.

Zijn Audioplay.nl Producten ook in winkels te koop?

Op dit moment is Audioplay.nl Producten alleen via onze webshop te bestellen. Wij zijn niet verkrijgbaar in winkels of via andere webshops.

Staat Audioplay.nl open voor een samenwerking?

Wij verzoeken u contact op te nemen via het (Contact formuleer)

Bij interesse nemen wij op korte termijn contact met u op.

Hoe kan ik de gebruikshandeling downloaden voor de gekochte autoradio ?

De geavanceerde gebruikshandleiding is op het menuscherm geïntegreerd, zo dat u altijd beschikt over de gebruik instructies.

Daarnaast kunt u een basis handleidingen hier downloaden

© 2025 Audioplay,

    • American Express
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.

    close
    close
    I have a question
    sparkles
    close
    product
    Hello! I am very interested in this product.
    gift
    Special Deal!
    sparkles