Bestellen & Leveren
Wat is de status van mijn bestelling?
Je krijgt na afronding van je bestelling een orderbevestiging van ons bestelsysteem. Zodra het pakket is ingepakt en verzonden, ontvang je een aparte Verzendingsmail met track trace code
Ik heb een bestelling geplaatst , Wanneer wordt deze verzonden ?
Audioplay.nl probeert jouw bestelling binnen 24 uur te verwerken en te verzenden.
Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 24 uur te leveren. – Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur besteld worden binnen 24 uur geleverd Bestellingen op vrijdag na 16:00 uur t/m zondag, worden op dinsdag of woensdag geleverd.
Echter zijn deze termijnen uitsluitend te expliciet als indicatieve, Afhankelijk van de bezorgdienst
Leveren jullie ook bestellingen naar België ?
Ja,Wij leveren ook bestellingen naar België, Echter bedraagt de Levertijd tussen 1 - 5 werkdagen.
Mijn bestelling wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Wat nu?
Als u van ons een track & trace-Code hebt ontvangen, dan is uw bestelling overgedragen aan de bezorgdienst.
wanneer uw pakket wordt bezorgd. Ziet u de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van uw pakket. We vragen u in dat geval om uw geduld.
Op de website staat voor 16:00 besteld is morgen geleverd. Ik heb echter niets ontvangen. Hoe kan dit?
'voor 16:00 besteld , morgen geleverd' geldt uitsluitend voor producten, die uit voorraad leverbaar zijn.
Soms kan het zo zijn dat de product niet meer voorradig is in onze magazijn in Nederland maar in Duitsland in onze tweede Vesting
We vragen u in dat geval om uw geduld.
Er is een verkeerd product geleverd, Wat nu ?
Wij maken soms ook een foutje, onze excuses daarvoor!
Meld jouw retour aan via het Contact formulier en volg de verdere stappen.
Wij streven ernaar, het juiste product dezelfde dag nog naar je te verzenden, mits deze op voorraad is.