GDPR Compliance

The app used for assuring the GDPR,  LGPD,  APPI,  PIPEDA compliance of this site, collects your IP and the email address in order to process the data. For more check Privacy Policy & Terms of Service

Data Rectification

You can use the link below to update your account data if it is not accurate.

Data Portability

You can use the links below to download all the data we store and use for a better experience in our store.

Access to Personal Data

You can use the link below to request a report which will contain all personal information that we store for you.

Right to be Forgotten

Use this option if you want to remove your personal and other data from our store. Keep in mind that this process will delete your account, so you will no longer be able to access or use it anymore.

Bestellen & Leveren

Wat is de status van mijn bestelling?

Je krijgt na afronding van je bestelling een orderbevestiging van ons bestelsysteem. Zodra het pakket is ingepakt en verzonden, ontvang je een aparte Verzendingsmail met track trace code

Ik heb een bestelling geplaatst , Wanneer wordt deze verzonden ?

Audioplay.nl probeert jouw bestelling binnen 24 uur te verwerken en te verzenden.

Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 24 uur te leveren. – Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur besteld worden binnen 24 uur geleverd Bestellingen op vrijdag na 16:00 uur t/m zondag, worden op dinsdag of woensdag geleverd.

Echter zijn deze termijnen uitsluitend te expliciet als indicatieve, Afhankelijk van de bezorgdienst

Leveren jullie ook bestellingen naar België ?

Ja,Wij leveren ook bestellingen naar België, Echter bedraagt de Levertijd tussen 1 - 5 werkdagen.

Mijn bestelling wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Wat nu?

Als u van ons een track & trace-Code hebt ontvangen, dan is uw bestelling overgedragen aan de bezorgdienst.

wanneer uw pakket wordt bezorgd. Ziet u de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van uw pakket. We vragen u in dat geval om uw geduld.

Op de website staat voor 16:00 besteld is morgen geleverd. Ik heb echter niets ontvangen. Hoe kan dit?

'voor 16:00 besteld , morgen geleverd' geldt uitsluitend voor producten, die uit voorraad leverbaar zijn.

Soms kan het zo zijn dat de product niet meer voorradig is in onze magazijn in Nederland maar in Duitsland in onze tweede Vesting

We vragen u in dat geval om uw geduld.

Er is een verkeerd product geleverd, Wat nu ?

Wij maken soms ook een foutje, onze excuses daarvoor!

Meld jouw retour aan via het Contact formulier en volg de verdere stappen.

Wij streven ernaar, het juiste product dezelfde dag nog naar je te verzenden, mits deze op voorraad is.

Annuleren & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren ?

je kunt jouw bestelling kosteloos annuleren! je moet jouw bestelling 12 uur na het aanmaken annuleren om de annulering toe te passen. Als het artikel nog niet is verzonden. Het enige wat jij hoeft te doen is met ons conatct op te nemen via (Contact Formulier) een e-mail te sturen met de reden en als onderwerpregel "ANNULEREN

Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?

Dat Komt heel zelden voor dat de product defect is geleverd word, Onze Producten worden Namelijk getest op alle functies voor het Verzending

We raden onze klanten aan om Autoradio specialist in te schakelen voor het inbouwen van onze autoradio's , Dit om bedrading en montage fouten te voorkomen

Bent u er zeker van, dat het artikel defect is, meld uw artikel in dat geval aan als retour.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

Je kunt jouw retour aanmelden via info@audioplay.nl / en of door de contact formulier in te vullen.

Hoe verzend ik mijn retour terug?

Indien je een artikel aan ons retourneert, zorgt u er dan voor dat het artikel goed is ingepakt. Gebruik de productverpakking niet als verzendverpakking. Plak geen extra stickers dan de retourlabel . Gebruik altijd een passende doos om jouw artikel te retourneren.

Kan ik mijn bestelde artikel(en) retour zenden?

Je kunt jouw bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit.

Let Op ! We keuren de retour Af als het product is gebruikt of als de meegeleverde onderdelen ontbreken.

tenzij er gevraagd wordt door onze medewerker om het product uit te halen ter beoordeling op gebruiksporen

Dit zal gecontroleerd worden door onze controle specialisten

Wij willen jou graag vragen om de retourvoorwaarden aandachtig door te lezen.

Retourvoorwaarden

1. Je moet het product kunnen beoordelen om te zien of je het wilt behouden. Dit betekend niet dat je het product mag gebruiken en daarna terugsturen met gebruikssporen. 

2. Het product mag niet vast geschroefd of gemonteerd worden, dit kan schade veroorzaken op de schroefgaten, waardoor het product niet meer in nieuwstaat is.

3. De product verpakking mag niet gebruikt worden als verzenddoos. Verpak de product met verpakking in een doos zoals wij dat ook hebben gedaan bij het afleveren aan jou.

4. als het product terugstuurt is moeten wij op de hoogte zijn van dat je het al teruggestuurd hebt

5. Je bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren,

6. je zult uiteraard retourlabel van ons ontvangen

We schrijven de retour kosten automatisch af van de bedrag van de aangekochte order/s

Hoe kunt u een retour aanmelden?

1. Stuur ons een email met de order nummer waarom je het product terugstuurt. Binnen 1/2 werkdagen zal een collega uw retourmelding beoordelen en registreren.

2. we zullen de retour aanvraag beoordelen op bepaalde aspecten , Dit gebeurd door ons interne controle specialisten .

3. Binnen 14 werkdagen maken wij het aankoopbedrag over indien het product aan de retourvoorwaarden voldoet.

Kan ik een product omruilen?

Ruilen is bij ons helaas niet mogelijk. je kunt jouw retour aanvragen via het Contact formulier en het product daarna aan ons retourneren. je kunt vervolgens zelf de juiste product bestellen.

we volgen meestal retour Proces aan ,Dat kan tussen 1 a 3 werkdagen duren voor dat wij een retour label aan jouw mogen verstrekken.

Wat is het retouradres?

Wij maken gebruik van diverse opslag- en retourlocaties. Na dat je een retourmelding hebt gedaan, ontvang je alle benodigde informatie voor het retourneren van jouw artikel(en).

Overige gestelde vragen

Heeft Audioplay.nl een veilige betaalomgeving?

Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. jouw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slot in jouw browser.

is de autoradio installatie zelf te doen ?

Het is altijd aan te raden om de installatie van een autoradio uit te laten voeren door een professionele installateur als je niet zeker bent van je eigen vaardigheden. Dit kan ervoor zorgen dat de installatie correct en veilig wordt uitgevoerd.


Als je nog specifieke vragen hebt of als er iets niet duidelijk is, laat het ons dan weten.

Zijn Audioplay.nl Producten ook in winkels te koop?

Op dit moment is Audioplay.nl Producten alleen via onze webshop te bestellen. Wij zijn niet verkrijgbaar in winkels of via andere webshops.

Staat Audioplay.nl open voor een samenwerking?

Wij verzoeken je Contact op te nemen via het (contact formuleer)

Bij interesse nemen wij op korte termijn contact met je op.

Waar kan ik de gebruikshandeling Downloaden voor de de gekochte autoradio ?

De geavanceerde Gebruikshandleiding is in het het scherm geïntegreerd op het menu , zo dat jij altijd beschikt over de gebruik instructies

© 2024 Audioplay,

    • American Express
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.

    close
    close
    I have a question
    sparkles
    close
    Hello! I am very interested in this product.
    gift
    Special Deal!
    sparkles